Sztuka odpoczywania: Jak regenerować się psychicznie...
W dzisiejszym świecie, gdzie tempo życia zdaje się przyspieszać z dnia na dzień, odpoczynek jest często traktowany jako luksus, na który...
Media społecznościowe najczęściej utożsamiane są jedynie z Facebookiem i Twitterem. To one zrzeszają największa liczbę użytkowników, co jednocześnie przekłada się na ich dużą popularność. Są to jednak social media, które należą do kategorii lifestyle, czyli są miejscem, gdzie spędzamy czas w celu poszukiwania rozrywki. Firmy powinny jednak zainteresować się innymi mediami społecznościowymi, w których najważniejsze jest budowanie sieci kontaktów i wzmacnianie swojej pozycji rynkowej. Należy do nich m.in. LinkedIn.
LinkedIn jest społecznością określaną mianem profesjonalnej. Mechanizm jego funkcjonowanie znacząco różni się od tego, jaki znany nam jest z Facebooka czy Twittera. Obecnie portal zrzesza ponad 400 mln użytkowników, w tym również firmy znaczące w branży marketingowej, jak publicrelations.pl. Praktycznie każdy jest ukierunkowany na rozwój, a jego celem jest nie tylko dążenie do zyskania pozycji rynkowego lidera, ale również kreowanie swojego wizerunku zarówno wewnątrz branży, jak też wśród potencjalnych klientów.
Kiedy na rynku pojawia się coraz więcej firm o podobnym profilu, coraz trudniej jest przekonać do siebie klienta. LinkedIn to środowisko ludzi, którzy mają sprecyzowane priorytety i nie znaleźli się w tym miejscu przypadkowo. Warto jest wykorzystać ten portal do zaprezentowania siebie jako marki godnej zaufania, będącej tą, która jest w stanie przekazać innym coś wartościowego. Zadbaj o swój profil, umieszczając w nim dane firmy, ale też posty, w których powinny się znaleźć słowa kluczowe, pozwalające zwiększyć Twoją widoczność w sieci.
Uczciwość, rzetelność i autentyczność, ale też kreatywność i unikalna osobowość – to cechy, które dzisiaj są niezwykle cenione w biznesie. Każda firma jest wyjątkowa, każda ma do zaoferowania klientom i partnerom biznesowym coś, co mogłoby ich zainteresować. Trzeba jednak odpowiednio wypromować siebie i swoją markę, unikając utartych schematów, które giną pośród tysięcy innych podobnych profili na portalu.
Dziel się wiedzą i pielęgnuj kontakty
LinkedIn to najlepsze miejsce na poszerzanie swojej wiedzy poprzez korzystanie z zasobów przekazywanych przez innych. To również doskonały sposób na pokazanie siebie jako eksperta, który ma do zaoferowania coś więcej niż tylko dobry produkt. Z racji dużej społeczności portalu należy pamiętać, że może nam on pomóc w budowaniu sieci kontaktów, które z pewnością będziemy mieli okazję wykorzystać w przyszłości.
Materiał partnera zewnętrznego
W dzisiejszym świecie, gdzie tempo życia zdaje się przyspieszać z dnia na dzień, odpoczynek jest często traktowany jako luksus, na który...
Blizny potrafią bardzo uprzykrzyć nam życie, szczególnie kiedy tworzą się w widocznym miejscu, np. na twarzy, rękach i nogach. Ich...
… to brzmi dumnie. Trudno się nie zgodzić, że rzeczywiście jest to rola, która wymaga od nas posiadania szerokich umiejętności...
Żyjemy w czasach, w których raczej ludzie wolą chodzić do kina, niż do teatru. A to głównie ze względu na ceny biletów, które w teatrach...