Prezenty DIY - łatwe do wykonania
Każdego roku jest kilka szczególnych dni, w których możesz pokazać, jak bardzo cenisz sobie obecność swoich bliskich. Kupujesz bukiet kwiatów...
W dobie Internetu klienci mają coraz większe wymagania. Chcą mieć stały wgląd w ofertę, poznać opinie o konkretnej firmie i umawiać się na wizyty 24/7. Do takiej wygody przyzwyczaiły ich portale do bukowania noclegów i rezerwowania biletów. Teraz na ich potrzeby odpowiada również branża fryzjersko-kosmetyczna.
Dlaczego rezerwacje online stały się tak popularne? Wszystko dzięki nowemu trendowi w branży hair & beauty, który wymógł na firmach jeszcze lepsze dostosowanie do potrzeb klientów. Jest nim udostępnienie możliwości rezerwowania zabiegów online. Korzystanie z tej opcji jest naprawdę proste i wygodne. Do salonu urody można umówić się w dowolnej chwili, nawet wtedy, gdy firma jest już zamknięta. Wystarczy mieć dostęp do urządzenia z Internetem – laptopa, tableta lub smartfona.
Rezerwacje internetowe to także duże ułatwienie dla gabinetów kosmetycznych, dla których system pełni funkcje elektronicznego recepcjonisty. Wszystkie informacje o wizytach są na bieżąco synchronizowane z terminarzem salonu. Warto również zaznaczyć, że więcej osób umawiających się na wizyty w sieci to mniej telefonów, które muszą odbierać pracownicy. Dzięki temu mają oni więcej czasu na obsługę klientów obecnych w salonie.
Trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie salonu fryzjerskiego lub gabinetu kosmetycznego bez terminarza. Jeszcze do niedawna opasły, wypełniony zapiskami zeszyt był znakiem rozpoznawczym najpopularniejszych zakładów. Dziś coraz częściej zastępuje go komputer z dostępem do Internetu, w którym można korzystać z elektronicznego terminarza. To inteligentne narzędzie, które pozwala nie tylko na zapisywanie wizyt, ale także umożliwia wprowadzanie szybkich zmian oraz dołączanie notatek, dotyczących konkretnych zabiegów. Dzięki niemu zarządzanie firmą staje się o wiele łatwiejsze i mniej czasochłonne. Ponadto elektroniczny terminarz nie może się zgubić ani ulec zniszczeniu, np. na skutek zalania kawą.
Kolejną rewolucją, którą do branży hair & beauty wprowadziło nowoczesne oprogramowanie, jest marketing automatyczny. Kampanie SMS i email pozwalają firmom na stały kontakt z klientami i wymagają od pracowników salonu tylko naprawdę niewielkiego zaangażowania. Na przykład narzędzie dostępne w Versum umożliwia łatwe przygotowanie wiadomości i automatyczne wysłanie jej do określonego grona odbiorców. To funkcjonalność, która znacznie oszczędza czas. Warto wykorzystać do łatwego powiadamiania stałych usługobiorców o promocjach i ofertach specjalnych. Za pomocą marketingu automatycznego można wysyłać także zaproszenia, zachęcające do umawiania się na zabiegi.
SMS-em warto przypominać również o zbliżających się wizytach. Uruchomienie funkcji automatycznego wysyłania tego typu wiadomości na 24 h przed spotkaniem jest wygodne zarówno dla salonu, jak i dla klientów, ponieważ pozwala znacznie ograniczyć liczbę zapomnianych wizyt.
Sprawdź nas na versum.pl !
Materiał zewnętrzny
Każdego roku jest kilka szczególnych dni, w których możesz pokazać, jak bardzo cenisz sobie obecność swoich bliskich. Kupujesz bukiet kwiatów...
Jak urządzić salon fryzjerski? To pytanie zadaje sobie wielu fryzjerów po otwarciu swojego salonu. Jest to ważne pytanie. To, jak wygląda Twój...
Pierwsze dwa kwartały roku już prawie za nami. To dobry czas, aby przyjrzeć się kolejnym perspektywom i zaktualizować cele. Jest to...
Tej wiosny i lata masz ochotę na coś zupełnie nowego w zakresie zapachów? 2022 rok to doskonały czas na wypróbowanie nowych aromatów i...